86 kronor

Är medlem i en undersökningstjänst från paypal så ibland får jag fylla i undersökningar från dem. Kollade nyss mitt saldo och det är uppe i 86 kronor. Mycket mer än jag trodde för jag har inte orkat med det på ett tag och det är ju ganska små belopp man får, hade inte fyllt i en enda detta år heh...

Men nu ska jag nog bli flitigare på det området, kan ju vara bra att ha en regnig dag.. Även om det inte behöver regna ute för att man ska vara pank..

/edit 2 månader senare..
Och jag har inte fått en enda undersökning. Typiskt tillgång-och-efterfrågan-problem. Typ som när man lagt saker på ett skitbra ställe och bara ser dem när man inte behöver dem. Men när man väl behöver få tag på dem så kan man inte komma på var man har lagt dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0